C-Tecno 15 años Barómetro - Icalia Solutions
Icalia Solutions ha estat present al Digital Summit Madrid 2025, l’esdeveniment de referència de Salesforce a Espanya, centrat en el paper clau que juguen la intel·ligència artificial, les dades i la personalització en la transformació del màrqueting i el comerç digital.
Icalia Solutions ha estat present a l’AWS Summit Madrid 2025, un dels esdeveniments més rellevants de l’ecosistema cloud a Espanya, que ha reunit milers de professionals per explorar les últimes innovacions en serveis i tecnologies del núvol.
Durant dues jornades, l’esdeveniment ha ofert una visió estratègica sobre com la tecnologia cloud està evolucionant cap a models més intel·ligents, sostenibles i orientats a l’impacte real en el negoci. L’equip d’Icalia ha pogut conèixer de primera mà casos d’èxit, noves eines i enfocaments per a la transformació digital de les organitzacions.
Aquesta setmana, Icalia Solutions participa al Digital Enterprise Show 2025 (DES) a Màlaga, un dels esdeveniments internacionals més rellevants en transformació digital.
Durant aquestes jornades, el DES es converteix en un espai clau de trobada per a líders, experts i organitzacions que volen accelerar la seva evolució tecnològica. Des d’Icalia, ens afegim a la conversa sobre com la intel·ligència artificial està redefinint els models de negoci i facilitant una presa de decisions més àgil, precisa i basada en dades.
15 anys d'innovació tecnològica, el Cercle Tecnològic i el #Baròmetre continuen impulsant el futur junts!
25 de juny 2023
El Cercle Tecnològic (CTecno) va celebrar el seu 15è aniversari al costat del Baròmetre del Sector Tecnològic la setmana passada. Destacats experts, incloent-hi Mariona Bàdenas, Josep M. Campistol, Ramon Gras Alomà i Jaume Roures, van participar en una taula rodona per a discutir el futur de la tecnologia des de diverses perspectives. L'esdeveniment va promoure la innovació i el creixement tecnològic, i el Baròmetre va presentar dades rellevants sobre el panorama tecnològic i empresarial actual.
