Serveis
Title 4
Title 5
Proporcionem solucions i serveis tecnològics integrals que sempre s'ajusten a les normes reconegudes a nivell mundial i a les últimes tendències tecnològiques.
El talent és el nostre principal actiu. Creem entorns de desenvolupament professional personalitzats que t'ajudan a generar una trajectòria i una experiència personal i professional rellevant.
A Icalia Solutions treballem amb mitjanes i grans empreses, institucions públiques i organitzacions sense ànim de lucre per a resoldre els reptes empresarials, millorar els processos de negoci, augmentar l'eficiència o reduir els costos unint tecnologia i coneixement expert.
Content 4
Content 5
Contacta'ns →

Uneix-te!

Contacta'ns →

Link 4

Link 5

Visualització del menú

Ambiental
Sensibilitzats per la cura del medi ambient ens vam certificar en el 2021 obtenint la Certificació ISO:14001 elaborant així un pla de gestió Mediambiental i de qualitat.
Persones
Ens adherim a la Carta la de Diversitat visualitzant així el nostre compromís amb la diversitat, la inclusió i la igualtat en l'àmbit laboral.

Promovem la conciliació amb l'objectiu d'obtenir un equilibri entre els temps de treball, familiar i d'oci sent Empresa Familiarment Responsable certificats per Mes Família.
Social
Impulsem sinergies amb l'objectiu de donar resposta a necessitats socials i laborals del nostre entorn social més pròxim donant suport a algunes entitats.

Per a això col·laborem amb la Fundació IRES donant suport a les seves iniciatives solidàries i amb la Fundació Formació i Treball realitzant tallers per a potenciar la inserció de dones en risc d'exclusió social dins del projecte FemTech.